panisapanisa، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

بهترین بهانه ی نفس کشیدن مامان و بابا

پرنسس پانیسا کنار دریا

1392/6/7 20:17
نویسنده : مامان نلیا
623 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام عشقم...

اینم چند تا عکس از شما کنار دریا که با خاله مامانی و خاله و دختر خاله بابا رفته بودیم...



قربونت بشم انقد شادی و خندون...همیشه شاد باشی عزیزترینم...



وای خدا قیافشو نگااااااااااااااااا....




وقتی برمیگشتیم خونه تو ماشین در حالی که رو پای من نشسته بودی خوابت برد...منم محکم بغلت کرده بودم و از اینکه اون شکلی رو پام خوابت برده بود خیلی خوشم اومده بود و اصلا دوست نداشتم برسیم خونه...الهی قربونت بشه مامان...عاشقتم... 

 

                                        
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حنانه زهرا
7 شهریور 92 20:39
خیلی خوشگله خدا حفظش کنه
دايي نيما
12 شهریور 92 16:22
يلام دايييييييييييييي جون الهي قربونت برم من دلم واست يه ذررررررررررره شده .خوش بحال عزيز جون كه الن پيشته كاش منم الان اونجا بودم. ميبوسمت


سلااااااااااااااام دایی نیــــــــــــما جون....آخی...دل پانیسا هم برای داییش یه ذره شده...ایشالا به زودی همو میبینـــــد...مرسی که پیغام گذاشتی دایی جون جونی...