panisapanisa، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

بهترین بهانه ی نفس کشیدن مامان و بابا

روزانه های پانیسا

1392/6/13 22:39
نویسنده : مامان نلیا
1,281 بازدید
اشتراک گذاری

پانیسا عزیزم تو این عکس تازه از یه حموم یه ساعته بعد از کلی شیطنت و آب بازی تو وان اومدی بیرون...لپاتو ببین چقد گل انداخته و ناز شدی عشقــــــــــم...خجالت



                                                     



تو این عکس اون 2تا مرواریدت کاملا معلومه...که داری مسواکشون میزنی...




 نانازم دیگه خیلی وقته خودت یاد گرفتی حتی تو خواب هم پستونکتو برمیداری و میخوری...اگه هم برعکس بره تو دهنت یه انگشتتو میندازی زیرش و میچرخونیش تا درست شه...فقط اگه خیلی گیج خواب باشی نمیتونی اونو درست بچرخونی...هی این ور و اون ورش میکنی...تا بالاخره موفق شی...اما چون گیج خوابی دلم نمیاد اذیت شی و خودم برات درست میکنم...اما فقط تو خواب این کمک رو بهت میکنم...بقیه وقتا میذارم خودت یاد بگیری چطوری باید درستش کنی...

پانیسا در حال چرخوندن پستونکش و بازی باهاش...

 





پانیسای متعجب که موفق به خوردن پستونکش شده...



مــــــــــــــــــــــــــــــوش مامان... 
عاشــــــــــــــــــق اون قیافتم من...




پدر و دخمل در آغوش هم خوابیدن... 



البته اینجا بابایی بیداره هااااااااا...خودشو زده به خواب...خنده


اینجا رو تخت ما خوابیدی...



خوشگل مامان...



معصوم ناز مــــــــــــــــــــــــــن...عاشقتــــــــــــــــــــــــــــم...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الی
14 شهریور 92 11:39
عاشقشم! مادر عکاس دختر هم مدل! همه عکسا خیلی نازن!


مرسی خاله الـــــــــــی جونم...
toki
25 آبان 92 17:18
خیلی قشنگن همه ی عکساتون از خودتون هم عکس بذارین دوست دارم ببینمتون مرسی