panisapanisa، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

بهترین بهانه ی نفس کشیدن مامان و بابا

پرنسس پانیسا رو پای خودش وایمیسه

1392/5/1 0:09
نویسنده : مامان نلیا
290 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزترینم به 2-3 روزی میشه که تونستی رو پای خودت وایسی...البته با کمک...کمکتم اینه که پشتتو به مبل تکیه میدی و وایمیسی...آفرین گلم...


قربون اون پیشترفتت بشه مامانت الهی...عزیزم...ماچ






یه چشمی مامان....شیطوووووووووووووووون...ماچ




وقتیم که رفتی بغل عزیز جون رقصیدی....
 


                                                  
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بابای الیسا
1 مرداد 92 18:43
ای جانم قربونت برم چه ذوقی هم میکنی برای ایستادنت آفرین
خاله آویسا
2 مرداد 92 5:20
سلام دوستای عزیزم.من تو جشنواره نی نی شکمو شرکت کردم. لطفا به من رای بدین برای این کار عدد 527 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. من اولین باره که تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم و خیلی دوست دارم برنده بشم و به کمک همتون نیاز دارم همتون رو می بوسم ان شاالله بعدا جبران کنیم به ما هم سر بزنین خوشحال می شیم http://avisa1389.niniweblog.com