panisapanisa، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

بهترین بهانه ی نفس کشیدن مامان و بابا

پرنسس پانیسا با لباسای بافتنی

1392/9/14 0:52
نویسنده : مامان نلیا
551 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل خوشگلم این پیرهن و هد بند رو مامان زمانی که شما تو شکمش بودی با یه دنیا عشق برای شما بافتــــــــــه...من که خیلی خوشم میاد و دوسش دارم...خیلیم بهت میاد عزیزم...قلب




                                                     


                                                        



                                                       



پانیسا و عروسکاش ...



پانیسا در حال حمله به عروسکای آویز تختش...خنده



و بالاخره شکار خرس بیچاره...قهقهه



                                                         
 

این 2تا عکس آخر خیلی باحاله من که عاشق اون موهاتـــــــــــــم...



                                                      





                                       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آسمان
14 آذر 92 11:49
آخی چه لباسای قشنگی بافتید واسه این خانم خوشگله که کم کم داره یکساله میشه ر
مامان نلیا
پاسخ
مرسی آسمان جون...
toki
17 آذر 92 13:01
عکس هفتمیش خیلی بانمک شده آدم دوست داره لپاشو گاز بگیره
مامان نلیا
پاسخ
مرسی من خودم عاشق عکسه آخریشم...