panisapanisa، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

بهترین بهانه ی نفس کشیدن مامان و بابا

کارای جدید

1392/9/11 23:43
نویسنده : مامان نلیا
248 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه مامان میخوام بازم از کارای جدیدت بگم...

دخترم هزار ماشالا شما خیلی باهوشی و زودی همه چی رو یاد میگیری...هر کاری که برات انجام میدیم یا هر صدایی که برات در میاریم رو ضبط میکنی و زودی همون کار یا همون صدا رو در میاری... قربونت بشم من ماچ


وقتی بهت میگیم پانیسا لالا کنه فوری دنباله یه بالشتی میگردی و میری سرتو میذاری روش...زبان


وقتی بهت میگیم پیشی چی میگه؟ میگی میو میو...نیشخند

وقتی بهت میگیم پانیسا شی شی (شیر) بده بخورم یقه لباستو پایین میکشی تا مثلا شی شی بدی...خنده

وقتی بهت یه دستمال بدیم و بگیم پانیسا دهنشو پاک کنه زودی دستمال رو روی لبات میکشی تا پاکشون کنی...مژه

تلفن رو بر میداری و میگی ا ... ا ...که همون الو ه !زبان


وقتی هم که میخوام پیشبنده آستین دارتو تنت کنم دستاتو از هم باز میکنی و فرو میبری تو آستین پیشبندت...خنده

جای بینی و لب رو هم یاد گرفتی و نشونمون میدی...پا رو هم یاد گرفتی میگیم پات کو؟میاریش بالا و تکونش میدی و به ما نشون میدی...قلب

یه کاره خیلـــــــــی بامزه دیگه هم که میکنی اینه که وقتی بهت میگم پانیسا عشقه من کیه؟با یه صدای بامزه و دوست داشتنی میگی من  من  من  من....میگم عمره من کیه؟میگی من  من  من  من...هستیه من کیه؟ میگی من  من  من  من....قهقههعشقه من عمره من هستیه من    مامان و بابا عاشقتـــــــــــــــــن ها...قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب


وقتی هم که بهت میگیم چراغ کو؟ سرتو میگیری بالا و با انگشت چراغ رو نشون میدی مامانی هم با انگشتش زیر گلوتو قلقلک میده...حالا خودت یاد گرفتی وقتی سرتو میگیری بالا انگشتتو میبری زیر گلوت و خودت خودتو قلقلک میدی...قهقههماچ


همش الکی سرفه میکنی تا من هی قربون صدقه ات بشــــــــــم...تک سرفه هم میکنی تا مثلا صداتو صاف کنی تا من قربون صدقه ات بشم...فدای اون نازو ادات بشم من آخه ناناز...ماچ


وقتی هم که 4 دست و پا راه میری صدای دستات رو سرامیک خیلــــــــــــی باحاله....من خیلی این صدا شلپ شلپ دستاتو دوست دارمماچ

                                                       


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)